Una fabbrica di candele cinese di fiducia-Aoyin

circa_di noi (1)

Benvenuti à Aoyin, Aoyin Xingtang Candle Co., Ltd hè statu stabilitu in u 2005. Hè una impresa cumpleta chì integra a produzzione è a vendita.Semu situati in Xingtang County, Shijiazhuang City, Pruvincia di Hebei.A fabbrica copre una superficie di 10.000 metri quadrati è impiega più di 300 persone.Avemu più di deci anni di sperienza in u cummerciu esteru è furnisce servizii prufessiunali.

circa_di noi (7)

I prudutti principali di a cumpagnia sò prudutti di candele, i nostri prudutti principali includenu: candela bastone, candela tealight, candela spirale, candela d'arte, candela LED, candela di pilastro, serie di candele profumate.Nta l'ultimi anni, a nostra sucetà hà introduttu una seria di equipaghji avanzati cum'è a candela di candela è a candela di candela.

circa_di noi (2)
circa_di noi (3)
circa_di noi (5)
circa_di noi (4)
circa_di noi (8)
circa_di noi (9)

Inoltre, avemu una quantità di brevetti è certificati di produttu.I prudutti vendenu bè in tutte e pruvince è e cità in tuttu u paese, è sò esportati in Africa, America, Europa, Sudeste Asiaticu, Mediu Oriente è altri paesi è regioni.Avemu ancu accoltu ordini OEM è ODM.A nostra cumpagnia hà a so propria licenza d'importazione è di esportazione.

circa_di noi (6)

U dipartimentu di R & D hè ancu cuntinuu migliuramentu tecnologicu, lanciatu novi prudutti, novi disinni è novi mudelli.Cum'è un fabricatore di candele, avemu fattu OEM secondu ordini di i clienti per parechji anni.L'operazione manuale di i travagliadori hè rigorosa è a qualità hè assolutamente affidabile.A capacità di pruduzzione mensile attuale hè di cuntenituri di 100X20ft.U staffu espertu dedicatu à un strettu cuntrollu di qualità è un attentu serviziu di u cliente hè sempre dispunibule per discutiri i vostri bisogni per assicurà a satisfaczione cumpleta di u cliente.
Semu disposti à vince più lode cù una capacità di furnimentu stabile, un serviziu còmode, una qualità eccellente è una reputazione eterna.Accoltamu tutti i clienti à vene à negocià l'affari.


Tempu di Postu: Aug-01-2022